ny mobil?

jag har nästan bestämt mig för att köpa en ny mobil. blev lite till mig när jag hittade denna skönhet:



har läst några användarrecensioner, och enligt dessa ska den vara mkt bra :)

hade dock tänkt vänta med att köpa den till nångång efter jul. eller det kanske är smartare att vänta till jag kommer hem från min shoppingtrip i sthlm. om jag har några pengar kvar då vill säga ;p

min första tanke var att jag skulle önska mig den i julklapp. men sedan tänkte jag efter, och mina päron ska inte behöva lägga pengar på en ny mobil åt mig. det räcker med att dom (läs pappa) fyller på med pengar till mobilen när det behövs.

men erkänn, den är riktigt snygg eller hur?


Jessica

Den var snygg! :)

2008-12-04 | 17:18:19 | http://yeyas.blogg.se/
Pearl

LG gör bra telefoner, jag har haft två :)

2008-12-06 | 22:49:16 | http://intimacy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0