jag har gjort det igen!

...jag var på bio ikväll igen. var tvungen att se twilight igen! den här gången hade jag anna (igen) och petra som sällskap. dom trodde förövrigt att jag hade irrat iväg och satt mig i fel salong(??) vad tror dom om mig?! jag stod ju så snällt och fint i snacks-kön. och tack vare att vi fick stå nästan en halvtimme i kö innan vi kunde köpa biljetterna, så satte jag ner arslet i biostolen ganska precis på sekunden när filmen började. lika bra, då slapp man den där jobbiga reklamen också. man måste älska tajming.

imorgon har jag fått den stora äran att dammsuga, hela lägenheten. mamma var väldigt noga med den sista biten. i wonder why....

jag läste precis på ridskolans hemsida att hoppkursen börjar 16:00(!) på fredag. gaga! verkligen gaga mamamia! undra hur länge det håller på första dagen. det är alltså meningen att jag ska hinna: hoppa med någon kuse, duscha, äta, fixa mig, ta mig till förfest OCH förfesta innan vi ska till lyset. jiiiiiiiises! tur att man kan det där med att skynda sig. hatar att stressa. fuckkaaaah. aja, fint folk kommer alltid sent. eller hur var det?




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0