igår och idag

gårdagen var väldigt lyckad, om jag får säga det själv. hoppade bosse på ridningen, och det gick kanon :) han var stark, men det gick ändå. kunde inte få en bättre avslutning tror jag :)

skyndade hem efter ridningen och duschade och fixade mig. sedan skjutsade mamma mig och anna till carro. där blev det förfestande. kutade sedan till bussen vid elva-tiden. då var det stadshuset (get loose) som gällde. bra musik och roligt folk :) även en del mysko personer.. men det är sånt man får räkna med.

idag sov jag länge. jätteskönt. klev väl upp vid halv två. sedan dess har jag bara legat på sängen och kollat på Astrid Lindgrens jul och varit ute med hunden.

nu håller jag på att hungra ihjäl. GE MIG MAAAAAAAAAT!

ikväll ska jag bara dega framför teven. kolla på harry potter och äta gotta :D


hare bra!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0