helt fakking sscchhlaut!

goder afton både herre och fru.

hela kroppen värker. avslutade skoldagen med en och en halv timmes fotbollsmatch-spelande. efter det var man inte dåligt svettig. min idrottslärare tyckte att jag skulle satsa på en karriär som fotbollsmålvakt(?!) HA-HA var mitt svar.

efter att ha kickat boll så ska ni inte tro att man kunde åka hem och lägga sig på soffan och ligga där resten av kvällen, nej. halv 5 åkte jag till stallet och red. vi övade inför ridskolans dag. gadd var ju måttligt nöjd över att bonita skulle springa omkring med en bjällra.. han var rädd för den. och när han blev rädd så skrämde han dom andra hästarna. kaos på ridskolans dag? mycket möjligt. det vill ni inte missa!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0