don't rewind

ladies and gentlemen!

kan ju börja med att säga att matteprovet var fucked up. här trodde man att man hade någorlunda koll på vad det handlade om, men icke.

aja, nu lämnar jag det där bakom mig. en annan sak som jag också kan lägga bakom mig är svenska/historia-redovisningen. den gick väl helt okej. lite flummig, men det blir lätt så när man skrapar ihop något dagen innan :p

ikväll är det nästsista dansträningen innan uppvisningen. jeeeeeeesus christus, hur ska detta sluta. måste dra på stan och köpa kläder. eller iaf en tröja.

nu ska jag sluta vara ointressant och ta upp er dyrbara tid :) tjingtjonglinglingling!

Ronja

är det nån juluppvisning ni har eller?

2008-12-01 | 17:45:25 | http://storstadskvinna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0