viking

buurrrr! kom nyss hem från anna. åkte beach buggy! typ 10 grader ute. det är nice! lite halvkyligt sådär. men man är väl en viking ;)


jag och anna hoppades att det skulle vara cruising i stan. men ack och ve. kanske är imorgon? jag har ju bara varit ner till stan både idag OCH igår och kollat om det varit nån cruising. men tji fick jag! är säkerligen ingen imorgon heller. jag tänker inte ens åka och kolla!


fick parfymen som jag beställde med anna från tax free'n också :D naomi campbell cat deluxe at night. den jag har nu är nästan slut. finns några droppar i botten av flaskan. så det kallar jag tajming.



nä nu blir det nog sängen för min del. godnatt.



Don't just look on the bright side of life; Live on it / godnattpuss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0