väckt av katt

gäääääääääääsp

jag är trött. har inte fått sova ut. det hela började 08:20 då kattskrället hoppade på mig och ville att jag skulle kliva upp. 08:20???!! glöm det, tänkte jag och vände på mig och somnade om. vaknar sedan 10:40 igen. då står katten mitt framför mina ögon och buffar mig i huvudet samtidigt som den kurrar i 300986570 decibel. då var det bara att kliva upp och börja med dagens sysslor. jag har redan bäddat, rensat kattlådan, bytt vatten åt katten, ätit frukost, diskat, fyllt i almanackan, sopat i köket (pga kattmat över hela golvet) och badrummet (pga kattsand över hela golvet).


den levande väckarklockan...


måste åka hem sen och hämta ridgrejerna. sedan bär det av till stallet vid halv 5 eller nåt.

vad ska man äta till middag då.. falukorv och makaroner kanske?


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0