utvärdering

efter mitt rop på hjälp i det förra inlägget, har jag nu fått höra vad ca en fjärdedel av mina läsare tycker.

deras önskningar löd: "videoblogg ;)", "kör på alla förslag vafan", "självklart vara mer personlig! (och uppdatera oftare) :D"

hmm... det där med videoblogg känns jävligt skrämmande. och inte bara för att jag hatar att höra min egen röst utan även för att det känns lite för personligt. vi får se hur jag gör med den saken.
alla förslag? ehm.. ja varför inte. lite av varje.
mer personlig ska jag nog kunna vara. men då får ni vara beredd på att få veta saker som ni egentligen inte vill veta :p
och till allas stora glädje: fler uppdateringar!

den nya förbättrade jossifin.blogg.se startar inom kort.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramkram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0