gammal och grå

morrn morrn!

klockan är 12 och jag har redan ätit frukost och klätt på mig??! shit asså.. nästan så man börjar känna sig lite gammal.. snart vaknar man väl 06:30 varje morgon och är pigg som en lärka. iiiiiiih, får rysningar i kroppen..

idag ska det uträttas ärenden mina vänner. kan ju göra en lista.
1. följa med anna till kings. (hon ska snacka om sina sköthästar)
2. köpa kodlås
3. åka till stallet och fixa skåp och betala skåphyra
4. anmäla mig på hiphop/streetdance på danceworld

det var nog allt. om ni ser en grön ford ka som brummar runt hela stan så är det bara jag & anna :p

det var en liten fågel som viskade i mitt öra att NÅGON ska åka till kreta på torsdag. och att denna NÅGON vill att jag ska bo i dennes lägenhet och ta hand om dennes katt (OCH BIL??). men man kan ju inte lita på fåglar..


Don't just look on the bright side of life; Live on it / fågelpuss

Schessica

fåglar är förmodligen ett av de pålitligaste djuren. men ska bilen brukas ska den tankas!

2008-08-18 | 14:04:13 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0