happy gilmore

fick höra att man var underviktig idag. kanske ingen nyhet egentligen. och det är inte mycket! men det är inget man vill höra.. men suuure, jag äter pizza till frukost och skrovmål till middag plus lite godis och dricka på det. samtidigt som jag inte kan hjälpa det, kan jag heller inte förstå att jag inte väger 250 kg..
fast sen fick jag ju 10 kondomer så då kändes det lite bättre. (hahaha)

happy gilmore på teeeven ikväll! den tål att ses om och om igen. jag lovar. adam sandler<333



imorgon måste jag på stan igen. eller om jag går på stan på lördag. får se. måste nämligen inhandla en lite pressssent till my sistaaHH som fyller 22 på onsdag. på tal om my sistaaHH så åker hon och jag till fjälls på söndag(?) och blir borta till på onsdag(?). sen på torsdagen ska jag till tandis och borra en tandis :'|

nån som ska på drakbåtsfestivalen i helgen? eller kanske takida & backyard babies?


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussiluring




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0