tråkfredag

klockan är 19:00 på en fredagkväll och jag har b-b-boooring. what to do? trodde ju att jag skulle umgås med anna. men hon verkar ju FETdissa mig. vi hade iaf ett mycket givande samtal för nån timme sen. ångesten kom tillbaka. men sen skrattade vi åt det. så nu känns det bättre igen :p hahahahahahahaha. nu känns det ännu bättre. hahahahaahahha. ännu bättre.

vi pratade bland annat om att börja dansa igen. fast hiphop den här gången. vore riktigt kul :) upptäckte nyss att det gick att anmäla sig via internet, så det verkar ju enkelt. måste bara snacka med anna igen. och kolla hur mycket pengar jag egentligen har på kontot.

men seriöst vad ska jag göra?! kan inte bara sitta här!

imorgon blir det kanske selånger och utgång. eller nåt. det beror på om anna vågar visa sig ute. hahahahaha. kvinnan som lyckas!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / ciao

Hänisch

Jag vill också börja dansa xO

2008-08-16 | 02:44:26 | http://hannagsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0