stolta över mig?

4 uppdateringar och 4 bilder! jag hoppas ni är nöjd med dagens prestation!? och tänka sig! här kommer en femte uppdatering! kan ni fatta det? kan ni tro era små kinesögon??

jag sitter här och väntar på att klockan ska bli 21:55 så jag kan få äta dipp. vitlöksdipp<3 vitlök sägs rena kroppen så att man slipper bli sjuk så ofta. det måste stämma! jag äter tonvis med vitlök varje år. och titta på mig! jag är i princip aldrig sjuk. det är härmed bevisat! ät mer vitlök, visst du kanske luktar lite illa, MEN du håller dig frisk och kry. och så är det ju jättegott :) hihihihihi

åååååh imorgon kommer anna hem! kommer börja gråta av lycka tror jag :') vem fan gav dig tillåtelse att vara borta såhär länge??!! när vi ändå pratar om anna. igen. hehe. så kan jag ju nämna att hon ringde mig i söndags då jag var påväg upp till fjällen. åååh jag hade så mycket jag ville säga just då. men vi får ta det imorgon. hoppas bara jag kommer ihåg allt... det blir förmodligen en helkväll med bara mys imorgon iaf. kanske middag också? sen på lördag blir det selånger. nån som vill hänka på oss? :) bara säga till! vi lär kanske mest sitta i nåt öltält. för visst finns det öltält?! fick lite panik nu.

och jag fattar inte att jag lät dig gå. det kändes så komplicerat. men vad var det egentligen som var så jävla kompicerat? jag tror inte vi vet. men det kanske finns en chans att du kommer tillbaka. igen..


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramar

skinkan

ja ha så kul i öltältet med aspackade rune 57 och frida 14..

2008-08-15 | 11:31:30 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0