rusningstrafik

tror ni inte att danspasset blev inställt?! efter att man hade tagit sig igenom rusningstrafiken från helvetet blev man ganska less när BÅDA som skulle ha danspasset är sjuka. då var det bara att försöka ta sig tillbaka hit, rakt in i rusningstrafiken. kom hem till slut. tydligen.

snackade nyss med pappa i telen. verkar som han tänkte bjuda mig på middag. vad han hade tänkt sig har jag ingen aning om. han skulle ringa när han kom hem. jag hoppas på pizza.

måste fixa naglarna ikväll. ta bort det gamla nagellacket. MEN, ska jag måla nytt genomskinligt nagellack ELLER ska jag klippa av naglarna lite och måla dom svarta? dagens i-landsproblem, for sure.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejdå



finella

klipp för bövelen inte av dom!! jasg har kämpat hela mitt liv för att få långa:'(

2008-08-27 | 19:12:10 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0