probably the best sister in the world

riiiiiiiiing riiiiiiiiing i min lilla telefon. vad är klockan? jo, 11!
- "heeej vad gör du?"
- "sooooveeeerhhhh......."
- "skjutsa mig till selånger!"

sagt och gjort.
och kön var inte nådig! hela timmervägen var som en enda lång kö. påminde lite om white room...

shit! nu knakade det till oroväckande i min lilla säng. blir nästan lite rädd att den sjunger på sista versen. och så som den gnekar..

anna skulle ringa mig 12??? börjar nästan tro att hon har dött i sin sömn. aja.. jag ska ju ändå hämta syrran och hennes pack klockan 2. tänk att jag är så jävla snäll.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusshejsan




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0