ojoj vilken jobbig eftermiddag

åååh nej förlåt! jag håller på att bli en dålig bloggare igen! nu måste jag skärpa mig. men jag har faktiskt varit ganska busy idag. eller iaf på eftermiddagen. jag var hem och hämtade ridgrejerna, sen åkte jag tillbaka hit och stekte falukorv och kokade makaroner, sedan diskade jag allt, sedan åkte jag och hämtade carro och rebecca innan jag åkte till stallet, där red vi, skjutsade sedan hem carro och rebecca, åkte hit och duschade, tog sedan bilen till ica bergsgatan och tog ut pengar och köpte godis och dipp, åkte sedan vidare till hemmakväll och lämnade tillbaka hyrfilmen från igår och hyrde två nya filmer, har sedan suttit fastklistrad framför teven med massa gotta ända till nu.
tur att ni är förstående. jag har ju faktiskt ett liv utanför bloggen.. hur mycket ni än vill förneka det..

red en av dom nya hästarna idag. usfina. fina usfina :) fick inget riktigt grepp om hur hon fungerade. men fick henne i nån slags form mot slutet iaf. härligt med en häst med lite motor :) vill hoppa med henne.

imorgon är det fest? känner mig dock noll pepp. skulle lika gärna kunna vänta till nästa helg, då vi ska till stadshuset. aja vi får se hur det blir.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussar




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0