OC



är mitt i mitt alldeles egna OC-maraton. har sett 6 avsnitt av säsong 2 idag. men ska nog inte vara uppe hela natten. imorgon ska jag & anna ut och göra birsta osäkert ;D lönen kommer antingen imorgon eller på onsdag. vet inte säkert. surprise surprise!

dansen börjar ju imorgon! 2 timmars danspass med denna träningsvärk blir ett levande helvete! som jag misstänkte är träningsvärken mycket värre idag. ljumskarna, armarna, benen, you name it! det är just därför jag har valt att spendera dagen i soffan.

mmmmm på tisdag börjar precious school. looking forward to it. mark my words! och det första jag måste göra på tisdag är att gå till data-snubben och förhoppningsvis få ett nytt batteri till min älskade skoldator. för er som har hängt med i svängarna så har jag ju berättat att batteriet pajade ganska lagom då sommarlovet började. man måste älska tajming!

nu - åter till ryan & seth!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kiss and hug

Hänisch

Dans med träningsvärk blir perfa! (Y) ;D

2008-08-25 | 01:45:25 | http://hannagsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0