köp sockerdricka!

och jag ber så hemskt jävla mycket om ursäkt att jag är så dålig på det här

fredag är det idag och det bet... VAAAAAAAA?? neeeeeeejnejnej! det är ju lördag idag?! dagvild_tjej_90. då börjar vi om......
lördag är det idag och det betyder helg som betyder FEST. ikväll bär det av till bergafjärden. jag tänker släpa med mig jessi och lisa också :) det blir nog sköjjj! så sköjjj att jag tänkte däcka i en soffa (eller dylikt) och inte åka hem förrän på söndag nångång. heheHE.

igår var mi familia ut till grönviken till familia sandström och åt. jag fick köra lite fiesta st också. tihi.

min mor väckte mig för kanske en timme sen och då sa hon nått i stil med "jag och pappa åker och handlar nu äre nåt du vill att vi ska köpa?" jag: "nääeehh....*snaaarkk*" mammut: "okej. men ring om du kommer på nåt då"
och nu när jag kom på att jag behöver sockerdricka så svarar varken fanskap1 eller fanskap2?!! wn+nberf/%&UI/€!!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / party like a rockstar!

Jessica

haha typiskt dom där två att aldrig svara i mobilen.. VARFÖR har dom mobiltelefoner?? antingen ligger dom kvar hemma och ringer eller så svarar dom inte.. i-landsproblem..

2008-08-03 | 10:46:28 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0