hungrig som en varg

jag är hungrig! men kan inte äta.. hela min högra käke är bedövad + högra halvan av min tunga. när man rör tungan känns det lite som att hångla med sig själv. hehe. konstig känsla.. hehe. bedövningen fick jag av min tandläkare. trots att jag sa att jag inte ville ha!! men det var ju kul att hon först inledde våran relation genom att hacka på mig och mina matvanor (som hon trodde sig veta nånting om??!), för att sedan ge mig TVÅ sprutor i käften. inte nog med det så verkar hon inte ha varit medveten om att det bara var min högra sida som var bedövad när hon klämde fast en jävla salivsug på vänster sida. kände blodsmaken... men nu är det över och jag slipper träffa henne på iaf ett år. synd!......................

har införskaffat mig en vit nagelpenna. så nu sitter jag här och filar naglarna (samtidigt som jag skriver, JA.), sedan ska jag måla lite med min vita nagelpenna och sedan lacka naglarna i lite genomskinligt nagelförhårdandenagellack. det är inte ens ett ord men vem bryr sig om hundra år?!

jag är fortfarande hungrig.....

håkan hellström kommer hit 12 november!!!!! måste dra ner på stan imorrn och köpa biljett! 3 hundringar och en tjuga. fett värt! kom igeeeen leeenaaa vad skulle vi annars gööööööra?

det skulle sitta fint med en pizza nu. eller varför inte en saftig hamburgare från max. mmmmmmmmm.. dreglet i min mungipa beror inte bara på hungern. det är faktiskt svårt att svälja salivet när man är bedövad...

IMORRN KOMMER ANNA HEM!!!! :D:D


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pözz

Hänisch

kommer Håkan hit?! :O Jag vill också! :'(

2008-08-14 | 14:40:17 | http://hannagsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0