home

sitter hemma nu. följde med mamma hem hit efter att vi varit och fikat hos mormor & morfar. ska käka lax här. sedan ska jag väl hem och kolla på den andra filmen jag hyrde igår. och äta godis.

har lite träningsvärk från ridpasset igår. arsle, ben och axlar är det som får lida. jag har en känsla av att det kommer vara värre imorgon..

min mor är värdelös på datorer. but who can blame her. hon är fel generation helt enkelt.

om någon känner för att komma och kolla på film med mig ikväll så är det helt lugnt. jag och katten kan behöva lite sällskap. just call me, ok?


Don't just look on the bright side of life; Live on it / so long!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0