girl meets cowboy

tro't eller ej! men vi vann faktiskt matchen ikväll! fast vi spelade iofs inte mot Mary's häxor utan mot Beltek. 3-2 vann vi med. välförtjänt tycker jag :) var nära att trycka in nåt mål också. men det enda jag lyckades åstadkomma var att kötta ner målvakten..

just nu spelas: Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)

när jag kom hem från matchen hackade jag ihop en hel skål med sallad som jag åt. var så himla sugen! kollade även på Girl meets cowboy. haha, stackars cowboy fick ingen girl.

imorgon flyttar jag hemifrån i en vecka. sköööööööööööönt. så direkt när jag vaknar imorgon tänker jag packa och dra! och jag ta puman. pappa får ta ka'n till jobbet. hahahahahaha. stackarn :p


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0