gårdagskvällen/natten

vad upp??

igår var väl en liten besvikelse på olika sätt. dålig musik - man kände sig som en bäbis, med tanke på att alla var mellan 20-30 år. - BL hejade bara sen försvann han spårlöst? men vi får inte glömma att det var bra på olika sätt också! sällskapet! anna & jag är dreamteam. - fickpluntan, hahahah. - vi kom in även fast det var 20! och då vill jag påpeka att dom kollade legg!

sen att BR inte verkar fatta vinken var ju liiiiiiiiite jobbigt. aja jag skrattar fortfarande åt det som hände. för jag skrattar hellre än gråter. hahahahahahahahahahaha. satans triangeldrama!

såhär såg jag ut igår:




Don't just look on the bright side of life; Live on it / pössis

Anna

dreamteam<3

2008-08-31 | 21:56:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0