förbättra mig!

okey, here's the thing. för att jag ska kunna tillfredsställa er, mina kära läsare, så skulle jag behöva veta vad NI vill att jag ska skriva här egentligen.

för att starta lite tankeverksamhet i era små hjärnkontor tänker jag nu rabbla lite exempel. ni får såklart mer än gärna komma på egna idéer för att göra min bloggning mer intressant! få mig att tänja på gränserna!

hmm.. jag skulle ju kanske kunna
1. knäppa och lägga ut bilder vad jag gör dagligen?
2. skriva mer detaljerat vad jag har för mig hela dagarna?
3. vara mer personlig? (till en viss gräns ofc)
4. videoblogga? (vet dock inte om jag vågar :p)
5. visa alla mina inköp?
6. uppdatera minst 2 ggr per dag?

men ja ni fattar.

jag blir besviken om ingen skriver nåt! då kanske jag lägger ner min bloggkarriär och satsar på bordtennis istället?! mmm! tänk på det ni!

SPEAK NOW OR FOREVER HOLD YOUR PEACE!


crro

videoblogg ;)

2008-08-08 | 13:20:55 |
nisse-berra

kör på alla förslag vafan

2008-08-08 | 22:25:22 |
saken är biff!

självklart vara mer personlig! (och uppdatera oftare) :D

2008-08-09 | 10:02:15 | http://jeskinka.blogg.se/
caraa

kanske knäppa lite bilder ;)

2008-08-11 | 18:01:42 | http://caraa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0