flyttat hem

home sweeeeeeeet home. allt är uppackat. nu kan jag återgå till mitt normala bortskämda liv, med mat på bordet varje dag, slipper städa efter ett kattskrälle, slipper städa överallt, slipper diska. it's heaven. men jag måste ju ändå erkänna att det var lite skönt med rutiner, så som att diska och fixa eget käk. men samtidigt skönt att slippa.

dagen har varit dryyyg. började 08:30 med projektarbete, sedan hade vi fysik B, historia A och matte E. 2 timmar matte E. från 15:00 till 16:55. trodde att jag skulle dö. var hungrig och trött. är glad att jag tog mig levande genom denna dag.

när jag slutade åkte jag direkt till syrrans lägenhet och packade ihop mina grejer. gav katten mat och vatten samt rensade kattlådan. sedan for jag och pappa och köpte mat på kuben grillen. så nu är jag mätt och belåten.

soft dag imorgon. börjar 10:00 och slutar 12:40. sedan är planerna att jag ska följa med anna till hovstallet och ta in hästarna. sedan åker vi till kungsnäs och rider, för att sedan åka tillbaka och fodra hästarna i hovstallet, innan jag äntligen kan krascha hemma i soffan.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0