dans

ikväll har jag haft dansträning från 19:15 till 21:30. jobbigt, men riktigt jävla kul :) street/hiphop<3



förut idag var jag & anna i birsta och kollade läget. åt mat gjorde vi också. max<3 och anna tänkte beställa en extra strips? haha jag kunde inte hålla mig för skratt. inte han i kassan heller :p men det är inte lätt alla gånger!

åååååååångeeeeesthhhH! imorrn börjar helvetet igen! åååååh nej! jag vill inte! jag VILL INTE!!!! känns ju bra att det är sista året iaf. av gymnasiet vill säga..

nu ska jag fortsätta kolla på dom två vännerna och kicki danielsson.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / XOXO




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0