black nails

har äntligen fått fingrarna ur arslet och klippt och målat naglarna svarta, svarta som korpen. på tal om korpen så har jag match på söndag, måndag OCH onsdag. plus att jag har dans på måndag också, och så ska jag hjälpa anna i hovstallet tror jag. men tur för mig att jag är ledig från skolan på måndag då :) ska bara jobba med projektet. men det tror jag vi ska göra hos jessi? tror inget blev bestämt, men jag röstar för det iaf.

nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på sex and the city innan jag tänker sova på sötörat.




Don't just look on the bright side of life; Live on it / godnattpussar

Christina

Snygg med svarta naglar, kanske borde ta och fixa till mina med :)

2008-08-28 | 22:37:09 | http://pinapina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0