bedtime

sitter här och knappar på tangenterna. sex and the city rullar i bakgrunden. serien alltså, inte filmen. för den har jag inte sett än. förmodligen den enda på hela planeten som inte sett den. anna, amanda & carro åkte nyss hem. vi har varit och käkat pizza och sen hyrde vi film som vi såg här i lägenheten. filmen var väl sisådär. wedding daze hette den.

man kanske borde ta och knyta sig? min morgondag är fullbokad. diska, bädda, rensa kattlåda, fylla i min nya almanacka, åka tillbaka med hyrfilmen (om jag orkar, har ju trots allt en vecka på mig), göra middag, åka till stallet och rida, duscha, sova. fullbokad.

nattinatti sötnosar!


Don't just look on the birght side of life; Live on it / sweet dreams




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0