almanacka

"Hej
Äntligen är din beställning på väg.
Enligt postmannen borde den dimpa ner i brevlådan imorgon torsdag."


wiiie! imorgon får jag min personliga almanacka :D skräddarsydd efter mina behov. typ. hihi perfekt till skolan börjar. egentligen skulle det ta 2 veckor. men jag beställde den för prick en vecka sen imorrn.

jag tänker bli bra på att planera. jag tänker skriva ner allt jag ska göra i min nya fina almanacka. den ska få följa med mig överallt.

ni ska få se hur fin den är imorgon :)

Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussisar

Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-20 | 15:43:44 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0