tillbaka!

shit, längesen sist mina vänner. blogg.se har ju flyttats eller nåt sånt. but now i'm back.

orkar inte berätta vad som har hänt, utan det får bli en kort blogg bara för att ni har väntat så länge på uppdatering.

idag började jag skolan 13:10. hade matte och engelska sen slutade vi. då åkte jag & anna hem hit och jag hjälpte henne att plugga matte. när mamma kom hem från jobbet käkade vi, sen skjutsade hon oss till dragonsmatchen. (hahahaha, jag vet!) förstår inte riktigt tjusningen, menmen :p johan fick ju spela idag! duktig var han. han var snäll och skjutsade hem anna och mig också.

nu ska jag bara sitta här tills jag ska sova. godnatt mä er!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussa




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0