sommarjobb

ja då har man fått sommarjobb då. 5 veckor på GA(?!) i år igen. fast förra året fick jag ju byta till skönsmon efter en dag. mor min ringde och frågade om jag fick byta til skönsmon istället, men nää då sa dom "vi har placerat dom efter hur dom bor". men jag bor på skönsmon??!!! och jag har fan jobbat där i 2 år, pappskallar! vi får väl se hur det blir. kanske ringer dit imorgon och tar ett allvarligt snack med dom! orka att jag ska åka härifrån typ halv 7 varje jävla morgon då? nääää!

såådär, nu fick jag ur mig lite aggressioner. snart ska jag köra en liten sväng förbi syrran och ge kattskrället mat, eller vad det nu var vi skulle göra.

ikväll ska jag vara med johan. mys jao :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusss

Jessica

Haha klaga inte, förra sommaren fick vi plocka upp emil fem i halv sju, så du har ju rena rama sovmorgonen jämfört med mig

2008-04-28 | 17:56:07 |
Jessica

bra att du tar hand om Pixi! Snart lämnar vi tallinn och aker hemöver!

2008-04-29 | 13:02:43 | http://jeskinka.blogg.se
Anna

du kan få sova hos mig dom veckorna;D men då vill ja ha halva lönen :D;D

2008-04-29 | 22:22:30 |
Anna

du kan få sova hos mig dom veckorna;D men då vill ja ha halva lönen :D;D

2008-04-29 | 22:22:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0