sjukhuset

go' kväll

the sickhouse, katastrofövning typ. jag spelade opåverkad men orolig för min kompis. jag flydde från sjukhussnubben iklädd min snygga pimp-rock (äkta ylle!), hehehehehehehe. sedan blev jag & jessi satt i ett rum, erbjuden saft också. utvärdering och shit, sedan bar det av till skolan igen. biologi, var ute och vandrade, fågelskådning och kika på växter. yeas.
gick sedan in till stan med jessi & sofie. dumpade jessi & sofie på stan (heh.), istället åkte jag med carro ut till birsta. hon shoppade några snygga klädesplagg. själv hade man ju plånkan hemma. lika bra kanske.. ;p

imorgon fyller min knöbbizzz 18 år :D myndig o allt!

på söndag ska jag tävla. jag är nervo. men det ska bli skitkul :) jag & moooona<3


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss

caraa

hihi! Tack för sällskapet idag =')

2008-04-17 | 22:40:44 | http://caraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0