shopping

tjenis

jag är precis hemkommen från la stada. jag & anna räknade galjar i ca 3 timmar. min plånbok fick öppna sig för ett par röda pumps, underkläder, en rosa topp, en highlighter och vaxremsor. så jag är mycket nöjd :) fika gjorde vi också. och en flaskläsk kostade 24 kronor(!!!???) det var tamefan det värsta jag har varit med om på länge.

snart kommer nog mami & papi hem. dom har åkt iväg med elvis, så när hon kommer hem är hon nyklippt. hon är så sööt då. ser ut som en liten tiger, randig o allt :D

anna kommer hit ikväll. vi ska väl kolla på film och bara mysa till det :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss och kram

schess

åååh lägg upp en bild på melvira!!

2008-04-05 | 17:26:46 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0