salami

hello!

idag bestod min skoldag av matematik- & fysikberäkningar. men även av en liten föreläsning om UF(Ungtföretag). började 10 och slutade halv 2 så det var ju skönt. efter skolan var det dags för körlektion. fickparkering. gick superbt :) och jag hann precis med bussen hem. lite flyt ska man ju ha nångång också, heh. när jag kom hem kastade jag mig på sängen och började läsa i den där helvetes engelskaboken. sååå jävla dålig så jag vill bara döööööö! men nu har jag iaf läst 3 kapitel (dvs lite mer än halva boken). och sen ska jag skriva a written presentation om den också. jiiiipppieeee! och ja, jag valde det själv.(???)

nu ska jag hoppa in i duschen. sen klockan 21:00 börjar top model och efter det är det ju faktiskt sverige pussas och kramas :D

ps. jag har varit och hämtat korvjävlarna nu! ds.

Don't just look on the bright side of life; Live on it / kjama



Jessica

Har du fått någon karta än till den hemliga skatten?

2008-04-02 | 20:57:46 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Anonym

Bläääääääääääää för salami

2008-04-02 | 21:33:04 |
Jessica

JAG kräver att du uppdaterar bloggen snarast, annars skickar jag Gösta på dig!

2008-04-04 | 14:10:13 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0