pluggi5

hela långa kvällen tänker jag plugga biologi. men jag kan inte plugga på fastande mage. just nu kurrar min mage sönder! jag är hungrig som en varg. pappa och jag ska åka iväg och köpa mat. helst NU. men han stack iväg nånstans. jag lär väl ligga död här i sängen när han kommer tillbaks..

jessi hade hicka idag, haha det var kul. typ hela mattelektionen. nä det var nog inte hela, men länge vare. hahaha. och hon kunde inte sluta, och alla skrattade. hahahahaha. jävla kryckmongo!

och spagettin var mysig idag på lunchen. den badade i olja! mmmmmmmmmmm! kinda gråws.

imorgon tänker jag nog skippa biofuel-grejset. jappjapp. för annars kommer jag komma försent till min körlektion. jappjapp. men jag tänker vara med på fysiken som är innan. jappjapp. för annars får jag dåligt samvete. jappjapp. och det vill jag inte ha. neppnepp.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / KR4M




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0