peeling

hallå i stugan!

idag gav jag mig själv sovmorgon. haha. tyckte att jag förtjänade det (att jag började 12:05 igår spelar ingen roll..). skippade mitt individuella val. åkte istället ner till stan till klockan 10 och gick på studiebesök på teatern. booooooooooring. sedan blev det snusinköp innan jag drog med mig jessi på subban. där åt vi bara en halv subb. men vi blev mätta ändå. kanske för att vi åt massa kakor? haha. klockan 1 var vi tillbaka på skolan för att ha matte och engelska. hade bara halva engelskalektionen, sedan fick man "plugga på annan ort" som mafi så fint uttryckte sig. men något pluggande har det inte blivit för min del. istället så har jag laddat i-poden med lite ny musik, fixat käk åt mig och hunden, peelat läpparna och köpt tuggummi.

peelat läpparna var det ja. nu ska ni få ett litet tips av mig kära läsare. ta lite honung, blanda det med lite strösocker. sedan är det bara att peela läpparna med det. funkar kanon!


nu ska jag och skrället ut på en prommis.



Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussar



Jesska

snusinköp!! wtf?

2008-04-16 | 12:17:33 | http://jeskinka.blogg.se
joss

it wasn't me

2008-04-16 | 15:51:18 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0