partaj

Just one chance is all I ever wanted
Just one time I'd like to win the game
From now on I'll take the chance if I can have it


grym kväll igår :D trevligt folk, massa skratt och översaltade popcorn. jag & victor var grymmast på kranium iaf haha ;D kvällen slutade med att jonte, emmy, matte, emil (dom hade förövrigt betalat 40 spänn för att åka buss från skönsmon ut till bredsand, sedan sitta kvar på bussen och åka tillbaka till skönsmon igen, haha!), jessi, jessis far och jag satt i jessis vardagsrum och snackade porrpungar? hahahahahaha?! sedan traskade jag hemöver när klockan var kanske halv 3. hann knappt lägga mig i sängen innan jag somnade.

har sovit som en stock inatt. huuuuuur skönt som helst. vaknade typ 3. sen dess har jag bara ätit frukost. idag ska jag bara vara hemma och chilla hade jag tänkt.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramis

Jessica

Jag skämms för min far tror jag

2008-04-14 | 13:09:35 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0