ortviken

jag måste börja med att säga att teatermänniskor, skådespelare (eller vad dom nu kallar sig..), är liiiite bakom flötet. dom har inte alla bestick i lådan så att säga. detta kan jag konstatera efter att ha sett en film på 20 min om skådespelare. scary shit..

ett besök på ortviken blev det också. rundvandring med knallgul väst, hjälm och öronproppar med ljud från micken som gubben snackade i. high-tech! det bästa med hela studiebesöket var iaf fikat som vi fick på slutet. och godisarna!

sista lektionen var idrott. det var några natur-treor som höll i skiten. aerobicsen var fetaste fiaskot! jag blev inte ens varm. och att dom som instruerade inte kunde "programmet" själva, var ju inte direkt ett plus.... sedan blev det även lite rugby. det gick minst sagt vilt till. jag bet mig i läppen, blooood i käften ftw! naaaaaaaaaat.

snart ska jag äta en bit mat, sedan blir det stallet för hela slanten! och mamma trodde på fullaste allvar att jag övervägde att skippa ridningen för att gå på basket!? hahahahahah! inte nog med det så är hon fetaste nervvraket. helst skulle hon nog vilja att jag drog mig ur tävlingen på söndag. haha det är så roligt att hetsa henne:
M: - Men du behöver ju inte rida som en galning... *orolig & rädd på samma gång*

J: - Jofan! Jag ska vinna!! *överpepp*
M: :|


Don't just look on the bright side of life; Live on it / PUSS



Jess

that's the spirit! visa vem som bestämmer (både hemma och på hopptävlingen)!! hade kommit och kollat om det inte vore för att jag tänkte ta en dagstripp till ume på söndag :)

2008-04-18 | 18:53:45 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0