ny design

har suttit och knåpat med designen en stund nu. blev less på den mörka dystra jag nyss hade fixat. den här är mer.. sommar!

ridningen idag gick.. ehm.. bra i början. mer behöver kanske inte sägas. men jag fick den där envisa ponnyn över dom sista hindrena tillslut.

annars har jag bara kollat på tv ikväll. typ talang 2008 och berg flyttar in.

imorgon hade jag kanske tänkt knata ner på staden en sväng. vill köpa nåt! det kliar i småfingrarna. kläder, smink, mat VAD SOM HELST BARA JAG FÅR KÖPA NÅT.

nu tänker jag sitta vaken tills jag får ett telefonsamtal från the birthdaykid :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussi




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0