kyligt

jag f-f-fryser. har tagit på mig tjocktröja och duntofflor. funderar på att hämta en filt också. alltså jag skojar inte! jag fryser som ett as! för att citera johan glans: kallt som i en isbjörns rövhål!

en biologilaborationsrapport (långt ord..) är nyss avklarad. hade tänkt att skriva en till den här veckan. då har jag skrivit 3 st. man måste skriva 4 på ett läsår. jag har skrivit alla den här terminen, skrev inte en enda förra, haha. det kallar jag rutinerat! en fysiklaborationsrapport ska jag skriva till på fredag också. fast den är klar. ska bara renskriva den på datorn, såå ingen panik folket! här är det lugna puckar. man ska inte stressa för då kan man dö, serrni.

jag kanske ska se prison break ikväll, efter att ha missat dom 2 senaste veckorna. heh.

imorgon ska vi på stuidebesök på sveateatern. som den kulturella fantast jag är, kan jag knappt bärga mig!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejDÅH

Jessica

Bra då kan du skicka det till mig sen =)

2008-04-14 | 22:09:29 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0