joss the boss

jag har varit lite duktig efter skolan. jag har skrivit en fysiklaborationsrapport och skrivit nästan en halv sida på min engelska book review. så nu kan jag med gott samvete dega hela kvällen. det är ju top model och sverige pussas & kramas ikväll, det får jag inte missa! om man har tur får man kanske besök också. men tur hade jag ju igår, så jag lär ju inte ha det idag..

förbjöd mamma att göra korvstroganoff till middag. efter lite gnäll så fick jag som jag ville. hehehehe.

M: - men pannkaka då?
J: - tunnpannkaka!
M: - ja okej..

det gäller att kunna förhandla mina vänner ;) heheheheheheheheheh

jag har bara 3 lektioner kvar till helg :D deni! en imorgon, och två på fredag.
fast imorrn ska jag va på sjukan hela förmiddagen. klorgasförgiftad. få kläderna sönderklippta, bli duschad med kläderna på. kewl..


Don't just look on the bright side of life; Live on it / ciao!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0