hjärt- och lungräddning

tjooooo

torsdag vare idag då. hade två dryga lektioner, däribland typ 2 timmar kemi. tiden gick så jävla sakta så jag trodde att tiden hade stannat. sen hade jag hål från 12:00 till 15:00. så jag och jessi gick till stan och käkade på subban. sen gick vi omkring på stan ett tag innan vi gick tillbaka till skolan. jag tror jessi shoppade för tusen spänn. hon bjöd ju mig på subban o allt ;) hennes eget fel! mohahaha! klockan 15:00 hade vi iaf HLR, det tog inte längre än 40 min. slutade med andra ord tidigare.

-"gapa stort!" HAHAHAHA!

har nyss installerat teoriprov på datorn. fick låna skiva av jessi. mycket snelt av henne :) så nu kan jag sitta o nöta, hehe.

ikväll ska jag vaxa benen(!) hoppas jag inte dör. men det kan ju va värt det om håret håller sig borta i upp till 4 veckor. fett värt det!


image182
- "jag får ta ett straff. borta tänderna, sen dricka juice!"
hahahahahaha jag älskar björn :D <33333333



Don't just look on the bright side of life; Live on it / bamsekram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0