håltimme

tjolahopp tjolahej!

sitter i arbetsrummet och känner mig allmänt nördig. inte för att jag pluggar, men det vet ju inte dom andra som sitter här. jag kan ju lika gärna sitta och skriva en uppsats eller dylikt. MEN det gör jag icke.

jag & jessi gick till stan och käkade efter kemin (som var 2 timmar lång!). det blev sallad á la ica esplanad. satan så gott det var! sedan skulle jessi till körskolan så jag drog mig tillbaka till skolan.
har hål nu till 15:00. fast jag har utvecklingssamtal 14:10. vad det nu ska vara bra för?
eftersom jag ändå har lite tid över så kan jag ju läsa the preparation material till engelska B nationella.

efter skolan ska jag åka hem och käka sedan bär det av ner till stan igen. sveateatern here i come! 2 timmar känns drygt.. men jag måste.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pössi




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0