frördag

här sitter jag med mina lena ben och nyborstade gaddar. känner mig lite halvfrääääsch. jag är bara en dusch ifrån att känna mig helfräsch. idag har jag fått sova ut, och det var hur skönt som helst. slog upp ögonen någongång vid 12, insåg att det var lördag, vände mig och somnade om. det kallar jag riktig njutning, mmmmmmmmh.

yesterday:

eftersom jag inte skrev nånting igår så får jag väl gör det nu då.
det var skola som vanligt. fast jag hade sovismorgon (since I had no drama). skoldagen var väl ganska soft. handboll på idrotten var det också. mina småhänder + en handboll = hahahahaahhahahha!

åkte till stallet halv 5. där red jag dressyr på harry :) åååh, han hade massa sår :'| fan va dom är dumma mot honom. hästjävlar!
sen åkte jag hem och käkade och duschade. klockan halv 10 kom johan och hämtade mig. då åkte vi och hyrde skräckfilm och köpte karra. sedan åkte vi hem till han. filmen var så jävla B så det var skrattretande! haha fyfan :P vi stängde av efter typ 10 min. vi kollade på white noise istället. när klockan var typ 2 skjutsade han hem mig. och jag trodde att porten skulle vara öppen, men icke. så då var jag tvungen att ringa pappa så han fick komma ner och öppna. nästa gång ska jag komma ihåg att ta med mig nyckel. haha.


today:


det enda som är bestämt är att jag ska till jessi ikväll. tills dess ska jag väl bara sitta här med min mysiga träningsvärk i asset.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss



Jässica

det är ju skumt att nån tror att en port ska vara upplåst kl 2 på natten.. speciellt i ett så våldsdrabbat område som skönsmon! jättekonstigt..

2008-04-12 | 19:17:50 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0