djävulen

äntligen kan jag andas ut. aaaaaaaaaaaaaaaaaah. jag har en sån avslappnad känsla i kroppen, hur härligt som helst. båda proven för veckan är avklarade. nu är det inga prov på ett tag tror jag. fast jag måste skriva 2 labbrapporter och en engelskabokgrej. men det är ju ingenting. bara sitta här och skriva lite. man behöver inte lägga nånting på minnet. aaaaaaaaaaaaaaaaah. gud va skönt.

gick hem 11:20 idag. hehehehe. skippade föreläsningen om biofuel och följde med mamma när hon skulle besikta bilen istället. det tog typ 5-10 min så var dom klara :O lite slarvigt skulle jag vilja säga. men vi kom ju därifrån smärtfritt, hehe. det var väl tack vare att pappa hade bytt en stötdämpare.

åt en panpizza till lunch. sedan åkte jag ner till stan och körde lite. acceleration och hårda inbromsningar. det va kul :D speciellt accelerationen.
-"jag ser hur hornen växer ut på dig" haha!

mamma jobbar natten inatt. ni borde veta vad det betyder vid det här laget!? pappa fixar käk = mat från max/donken/kubengrillen/subway/sibylla/pizza eller nåt annat smarrigt. haha :D eller han kanske förvånar och lagar gourmémiddag? hahahahahahahahahahahah! .......... hahahahahahahahahaah!

vad ska jag göra ikväll då tro.. kanske nått bra på dumburken? *chekar tv-tablån*.. top model! sverige pussas och kramas! teven var snel ikväll.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusshej




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0