bioplugg & medicinplugg

jag är trött. och jag har fortfarande träningsvärk. mest i mina stackars lår. jag går som en stelopererad kärring.
anywayyy.. jag har pluggat i typ 1 timme nu. biologi</3 och snart hade jag tänkt börja plugga lite medicin. att ha prov både tisdag och onsdag är inte roligt. men det är som dom flesta säger bara att bita ihop. eeeeeeh.. lättare i teorin än i praktiken så att säga.

någon som vet vad inavelsdepression är?

nu ska jag fortsätta nöta. hare!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejhej

Jessica

Herregud vad duktig du är då. Nu får jag dåligt samvete, själv vet jag inte ens vad det är för sidor vi ska läsa, så vilka äre?

2008-04-06 | 14:17:39 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0