5-10 sidor om ett får?!

morrn morrn!

igår var jag hos carro med några andra flickor. spelade buzz (jag vann alla gånger! HEH.) och några sjung singstar. det var trevligt, och maten var god! :)

idag är det meningen att jag och jessi ska kötta biologi. 5-10 sidor om fåret dolly. hur man ska få ihop 5-10 sidor är för mig en gåta. men med sisådär 25 bilder så ska det nog gå....

om en kvart börjar välrdscupen i hästhoppning. jag får nog kasta ett getöga på det medan jag skriver så tangenterna glöder.

ha en bra söndag! jag lär kanske uppdatera något senare.. LÄR...


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussis

Jessica

Jag oberverade LÄR. Nu köttar vi biologi så jag får sova igen :P

2008-04-27 | 12:50:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0