1:a placering

kiahufgyubertqG2UKWKQÖPER8YT%¤%iuHDGFSW!hgw=(/&?+mqjhw!!! jag har inte suttit här sen... sen...... SEN?! jag vet inte ens! det var så jävla längesen! katastrof! jag har hållt mig sysselsatt (för ovanlighetensskull....). här följer en kort resumé av helgen:

fredag:
åkte till stallet och red mona. hon var överpepp när vi red ut. inte fan ville hon trava eller, nääää faaanheller, galoppera skulle hon göra. haha. men det var lite kul :P efter ridningen så åkte jag hem och duschade, sen kom johan hit. vi kollade på hockeyn mm.

lördag:
klev upp typ 11. åt frukost. fick sedan skjuts av mam&pap till sporthallen. och där blev det ju såklart basket för hela slanten. det var lite långtråkigt att sitta där själv och glo måste jag säga.
klockan halv 5 gick jag till carro. där bjöds det på middag och tårta. smarrigt vare. och hon fick fina presenter :)

söndag:
väckarklockan ringde 7(!!). då var det bara att släpa sig upp. fixade fiberhavregrynsgröt till frulle. klockan kvart i 8 satte jag mig i bilen med min mor. hon skjutsade mig & anna till stallet. där byggdes och gicks(?) det bana. banan var inte så svår så det gick snabbt att lära sig den. började känna nerverna. och mona skulle hoppa 3 ggr! vad fan tänkte dom med? blev förbannad! vill dom att hon ska kollapsa?! och inte nog med det så var hon brunstig. för ovanlighetensskull, naaaaaaaat. hon var så jävla tjurig när man skulle göra iordning henne. oså pissade hon stup i kvarten.
när äntligen sista klassen skulle börja (som jag skulle vara med i) så var jag så jävla nervös. hoppade några hinder på framhoppningen. först kändes det sådär. men på slutet kändes det riktigt bra. och på banan gick det kanon! var felfri och fick en snabb tid. sååååååååååååååååå... det blev vinst! :D ännu en blå/gul-rosett. fyfan va bra :D kom före johanna (min ridlärare), hehehe. fast nu är jag rädd att det blir trimmning på fredag ;O
jag stannade även kvar och kollade när anna skulle tävla. det gick jättebra! förutom att mona stannade på ett hinder. men annars såg det svinbra ut :D dom är duktiga.
på kvällen blev det mys hos johan :)

Idag har jag faktiskt varit på körskolan och kört. det gick bara bra :) måste nog ringa och boka halkbana snart.

men nu måste jag springa till bussen! ha en bra dag!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0