Timrå IK motherfuckers 'til we die! <333

image17

image16
Kom nyss hem från hockeyn. Timrå vann med 2-0 mot Södertälje :D PETER REGIN SNYGGING GJORDE 1-0 MÅLET !:D:D störst, bäst och inte att förglömma VACKRAST! :') my star<3
Härligt med seger första hemmamatchen. Jag tror jag för tur med mej ;) men alla tycker att jag är typ aggressiv.. men asså man måste ju skrika vafan, haha :D det hör ju till.
Måste svälja min stolthet och tacka challe berglund. Tack challe...





Blää, idag tog vi skolfoto. Jag såg ut som en mungo :/ Ska skicka in ett lagförslag till typ Reinfeldt: "Förbjud skolfotograferingar!"
Han tycker nog att jag är nytänkande och så :) omväxling förnöjer liksom. jag tror att jag skulle få många tappra människor som stödjer mitt lagförslag.

Soft dag imorgon. Massage ända fram till lunch, sedan noliamässa efter lunch ända tills vi slutar. sooooftish broooow


Jag såg en idiot idag. Första gången sedan jag sa goodbye forever. Skänkte honom inte en enda blick. Varför skulle jag? Du existerar inte i min värld längre

Common sense knows that you're not good enough for me
And all you had to do
Was apologize, and mean it


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussas




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0