samhällskunskap - soppa - saw

Engelska B - första lektionen. Skulle sammanfatta nån text. Var trött men skrev nästan klart det ändå. Bra gjort JOSEFIN!
Idrott och hälsa A - andra lektionen. Hade valt fotboll, för är ju så svinigt jävla kul. Men idag gick det bajs. dock ganska kul iaf. Blev bara ett ynka jeffla mål för min del :S vaaaa ere me meeeej? :SSSS
Samhällskunskap A - tredje och sista lektionen. Jag och jessi redovisade vårat mäklar-shit. Det gick väl helt okej.

När jag slutade satt syrran och väntade på mig. Hoppade in i bilen och vi åkte in till stan. Där la jag undan min peakdunjacka :))) fast ska köpa en typ gråbrun istället för en svart. hihi snygggingjacka :D
Sedan fixxxade syrran you know what till mej, hon er så snel :) Så nu är det fixat tills imorrn. Giiirrrrlsnight imorrn woooho! kommer nog bli köng ;D

Har nyss käkat lite soppa. Drar till stallet kvart över fem. Kommer väl hem runt halv 8. Ikväll ska jag se SAW :D:D se med mej?(A)

aja ni får ha en trevlig helg allesammans :)

Don't just look on the bright side of life; Live on it / bamsekramar

Caraa

bra där joss! ;) blir kanon imorn :D

2007-09-21 | 17:01:10 | http://caraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0