Please don't stop the music

Inatt drömde jag att jag blödde näsblod. Så idag har jag gått och väntat på att jag skulle börja blöda näsblod, i förhoppning om att få vara en av dom som får sina drömmar att bli verklighet.
Men inget blod från näsan än.. Fast dagen är ju inte slut än mina vänner! Hoppet lever!

Pappa och jag käkade nyss skorvmål från Kubengrillen. Det var mums.

Kemiplugg idag också. and guess what? jag kan hela jonlistan utantill. pluggi5

Ikväll ska jag se Top Model Sthlm. Asså seriöst! Varför heter det top model STHLM? :S Det borde heta top model SVERIGE! Idioti. Jag tänker skicka ett klago-brev. Haha vafan, brev?! Vi lever inte på 1800-talet xD Klago-mail menade jag.

Jag vill ha min "Super Nice Super Cute"-t-shirt!! men den finns inte i min storlek :| så om någon mot förmodan skulle ha vägarna förbi cubus och bara råååkar hitta en sån fin vit t-shirt med rosa tryck i storleken S, så skulle jag bli väldigt glad om du kirrade den åt mig :) Jag betalar dubbla priset för besväret! Do you get how bad I want it biiiatch?


Eftersom jag hade så lite att skriva idag så tänkte jag bjuda på lite låttips :)

12 Stones - The way I feel
Whitesnake - Here I go again
Timbuktu - Fantasi
Saosin - I've been dying to reach you
Justin Timberlake feat 50 Cent - Ayo tecnology
Rooney - When did your heart go missing
Linkin Park - Bleed it out
Basement jaxx feat Lisa Kekaula - Good luck
The Knack - My Sharona
Rihanna - Rehab
Fabolous feat Ne-yo - Make me better
The Kaiser Chiefs - Ruby
Enrique Iglesias - Somebody's me
Dole - Jag blöder kärlek
Takida - Feeble pride
Cutting crew - I just died in your arms
Caramell - Efter plugget
Akon - We takin' over

Det var lite gott & blandat :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussi

caraa

härligt, nu ska ja uppdatera min ipod lite ;)

2007-09-12 | 22:05:01 | http://caraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0