matvraket

Min högra näsborre har idag haft nöjet att snora och hålla på. Jag börjar fundera på om min vänstra näsborre har dött. "jag beklagar sorgen av den avlidne näsborren, den hade alltid en kråka med i spelet.."

12:05-16:10. Min skoldag. 4timmaroch5minuter Biologi A, Matematik C och Kemi A

Innan dansen åt jag, all alone. Jag tror aldrig jag har sett en så stor portion makaroner & korv. När jag skulle blanda ketchupen och makaronerna så svämmade makaronerna över tallriken(!!) :O Fattar inte hur jag fick i mig allt asså. Jag är fortfarande i chock..

Dansen var rolig som alltid :) Ikväll dansade vi i högre tempo än vanligt. Kul, men svårt :p I still have some trouble med den sista delen av koreografin. Så det höga temop gjorde ju inte saken lättare. Men det löööser sig *med skånsk dialekt*, som Timbuktu skulle ha sagt.

Pluggade lite kemi när jag kom hem. Och då menar jag ytterst lite. Men hade tänkt vara duktig och plugga mycket mer och mycket effektivare imorrn. That's a promise. Vill ha mer än G på provet. villvillvillVILL!


(( anton` säger:
sugen pojke + sugen flicka = MAX :D
))



Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussen




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0